!hello world

:)
مشخصات بلاگ

he was right

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۱۳ ب.ظ

چگونه ویندوزی ازادی داشته

سلام !

اخیر ا هاردم با   dd  پاک شد و مجبور شدم که دوباره ویندوز بنصبم .

و طی این پاک شدن ارچم هم پرید و مجبور شدم دوباره هم ویندوز  و هم  گنو/ لینوکس  رو نصب کنم .

از اخرین باری که ویندوز نصب می کنم 3 سال گذشته  و مجبور شدم برای تنوع م که شده xp نصب کنم  .

موقع نصب  با خودم گفتم که به جای ترکیب عادی برنامه هام ازترکیبی ازاد استفاده کنم.

برای افیس می تونید از لبیره افیس یا اپن افیس استفاده کنید . پیشنهاد من لیبره افیسه

دریافت اپن افیس   دریافت لبیره افیس
برای مقایسشون اینجا  رو  ببیند  

برای مرورگر فایرفکس خوبه البته من qupzlia رو ترجیح   مید م

برای دانلود منیجر هم  پرسپولیس اخیرا نسخه ویندوز رو اراعه داده  البته fdm  هم بدک نیست پیشنهاد من پرسپولیسه

دریافت پرسپولیس

برای یادداشت هاتون می تون از tomboy استفاده کنید که از نرم افزار های گنومه D; (فقط چون من  XP  داشتم تستش نکردم)

دریافت تامبوی


برای دیدن اسنادتون هم می تونید از evince یا  foxit استفاده کنید (متاسفانه ایونس برای ویندوز روی نسخه  2.32  هستش :ِD )من از ایونس استفاده می کنم که اون هم از گنومه








موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۱

نظرات  (۵)

۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۰۱ فاروق کریمی زاده
فک کنم به زودی من ReactOS رو بنصبم
پاسخ:
سیستم عامل خوبیه اما هنوز بعد از سال ها رو الفا هستش ):
۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۱۶ فاروق کریمی زاده
طبیعی هم هست، کی میخواد این رو توسعه بده؟که میخواد ازش استفاده بکنه؟
۱۲ تیر ۹۶ ، ۰۹:۵۴ فاروق کریمی زاده
به نقل از اریک ریموند:
سلام، من با ویندوز مشکل دارم، چیکار کنم؟
ریموند: comand prompt رو باز کنید و format c: را تایپ کرده اینتر را بزنید. تمام مشکلات شما حل خواهد شد!
+ اون رو نصبیدم، بالا نیومد و حذفیدم!
۱۲ تیر ۹۶ ، ۲۱:۳۰ فاروق کریمی زاده
راستی آدرس جالبی(openwin) به مطلبت دادی
پاسخ:
همین جوری زدم ممنون از نظرت  (:
۱۶ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۱۳ فاروق کریمی زاده
برای ویرایشگر متن هم از نوت‌پد پلاس پلاس یا ایمکس یا ویم استفاده کنید.ترجیح من ویم هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی